Giedrė Krisikaitienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Asta Pūtienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Rimutė-Marytė Zaleckaitė, meno vadovė
Vida Lesickienė, direktoriaus pavaduotoja ūkiui
Saulius Striuogaitis, raštinės vadovas
Jurgita Šakočiuvienė, bibliotekos vedėja
Nijolė Bružienė
Pradinių klasių mokytoja
265 kabinetas
Jūratė Meževičienė
Pradinių klasių mokytoja
303 kabinetas
Kamilė Levickaitė
Pradinių klasių mokytoja
262 kabinetas
Ilona Baltušnikienė
Pradinių klasių mokytoja
264 kabinetas
Nijolė Dumskienė
Pradinių klasių mokytoja
124 kabinetas
Jolanta Mizerienė
Pradinių klasių mokytoja
301 kabinetas
Monika Vadlugienė
Pradinių klasių mokytoja
302 kabinetas
Eglė Jakubkienė
Specialioji pedagogė/pradinių klasių mokytoja
337 kabinetas
Ligita Matukaitienė
Lietuvių kalbos mokytoja
275 kabinetas
Jurgita Šakočiuvienė
Lietuvių kalbos mokytoja
288 kabinetas
Sandra Zikaitė
Lietuvių kalbos mokytoja
275, 276, 278
Akvilė Zinkevičiūtė
Lietuvių kalbos mokytoja
268
Aurelija Vainoriūtė
Specialioji pedagogė/pradinių klasių mokytoja/istorijos mokytoja
330/319A kabinetai
Benediktas Mažeika
Rusų kalbos mokytojas
Žana Šunina
Anglų kalbos mokytoja
290 kabinetas
Ala Jermošina
Anglų kalbos mokytoja
276 kabinetas
Viktorija Macinkevič
Pradinių klasių mokytoja
331/319 kabinetai
Norūna Grybienė
Pradinių klasių mokytoja
107 kabinetas
Martynas Matusevičius
Technologijų mokytojas
126 kabinetas
Justas Alekna
Matematikos mokytojas
338 kabinetas
Vilma Bartulienė
Pradinio ugdymo mokytoja
123 kabinetas
Audronė Petrauskaitė
Istorijos mokytoja
328 kabinetas
Renata Ivanova
Pradinio ugdymo mokytoja
263 kabinetas
Andžej Lukaševič
Tikybos mokytojas
258 kabinetas
Ineta Paskačienė
Pradinio ugdymo mokytoja
304 kabinetas
Rasa Grigaliūnienė
Kūno kultūros mokytoja
290 kabinetas
Rimas Danius
Kūno kultūros mokytojas
Jurgita Mockevičiūtė
Matematikos mokytoja
122 kabinetas
Rasa Rudzevičienė
Chemijos mokytoja
336 kabinetas
Stanislovas Vičas
Fizikos mokytojas
287/336 kabinetai
Elžbieta Bylinska
Pradinio ugdymo mokytoja
305 kabinetas
Aušra Jokubauskienė
Dailės/technologijų mokytoja
278 kabinetas
Lina Degutytė
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja
104/105 kabinetai
Virginija Razmienė
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja
106/103 kabinetai
Arūnas Jankauskas
Priešmokyklinio ugdymo pedagogas/etikos mokytojas
104/105/320A kabinetai
Olesia Šapokienė
Anglų kalbos mokytoja
Jurgita Bartaševičienė
Biologijos mokytoja
336 kabinetas
Loriana Jegorova
Pradinio ugdymo mokytoja
329/320 kabinetai
Rūta Vyšniauskienė
Anglų kalbos mokytoja
Skaistė Zakrienė
Gamtos ir žmogaus/geografijos mokytoja
287/336 kabinetai
Rasa Kašėtienė
Šokio mokytoja
335 kabinetas
Lina Krikštaponienė
Etikos mokytoja
Nijolė Misiukonienė
Technologijų mokytoja
125 kabinetas
Henrika Sinkevičienė
Vokiečių kalbos mokytoja
Katažina Vilkauskienė
Rusų kalbos mokytoja
Eglė Bernatavičienė
Lietuvių kalbos mokytoja
268 kabinetas
Živilė Arnašienė
Anglų kalbos mokytoja
261 kabinetas
Saulius Striuogaitis
Istorijos mokytojas
261 kabinetas
Danguolė Milkintienė
IT mokytoja
274 kabinetas
Inga Senkevič
Prancūzų kalbos mokytoja
326 kab., el.p.: rolandas.novikevicius@sausio13.vilnius.lm.lt
118 kab., el.p.: giedre.krisikaitiene@sausio13.vilnius.lm.lt
Rolando Novikevičiaus
Pirmadienis 8.00 – 13.00
Antradienis 12.00 – 16.00
Trečiadienis 8.00 – 13.00
Ketvirtadienis 8.00 – 12.00
Giedrės Krisikaitienės
Pirmadienis 15.00-17.00
Antradienis 9.00-12.00
Trečiadienis 09.00-12.00
Ketvirtadienis 15.00-16.00
Penktadienis –
Socialinis pedagogas siekia padėti vaikams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, švietimo įstaigoje, racionaliau išnaudoti visas teikiamas galimybes lavintis, mokytis ir augti savarankiškais piliečiais. Socialinis pedagogas dirba kartu su pedagogais, klasių auklėtojais, kitais specialistais, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, bendruomene.
• vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo);
• vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio, žalingų įpročių bei kitų problemų sprendimo prevencines programas;
• padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti savo vaiką, suprasti jo socialinius bei psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises bei pareigas;
• informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę bei pedagoginę pagalbą;
• teikia siūlymus, kaip būtų galima gerinti socialinį – pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką;
• tiria socialinės – pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės – pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę;
• kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį – informacinį darbą;
• inicijuoja, organizuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą;
• inicijuoja išteklių, kurie būtini vaikų ir jų šeimų poreikiams patenkinti, gavimą;
• atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose;
• kartu su pedagogais bei mokyklos psichologu rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu;
• konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais;
• lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės auklėtojas neturi tam galimybių.
325 kab., el.p.: lina.krikstaponiene@sausio13.vilnius.lm.lt
219 kab., el.p.: gintare.macijauskiene@sausio13.vilnius.lm.lt
Linos Krikštaponienės
Gintarės Zalanskaitės
Pirmadieniais 8.00-15.00
Antradieniais 8.00-15.00
Trečiadieniais 8.00-12.00
Penktadieniais 8.00-14.30
• įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas;
• bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba mokyklos specialiojo ugdymo komisijoje;
• konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais;
• rengia individualias rekomendacijas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti;
• konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais;
• inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius;
• dalyvauja formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais;
• šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
• renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis (Vaiko teisių apsaugos tarnybomis, psichikos sveikatos centrais, policija ir kt.), bei atlieka mokinių veiklos ir elgesio pamokų metu stebėseną;
• atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius;
• mokyklos psichologas atsako už korektišką gautų duomenų panaudojimą, turimos informacijos konfidencialumą, savo darbo kokybę bei mokinių saugumą savo darbo metu.
323 kab., el.p.: egle.jakubkiene@sausio13.
323,324 kab. el.p.: julija.baladzanian-cemakina@sausio13.vilnius.lm.lt
322 kab. el.p.: aurelija.vainoriute@sausio13.
Eglės Jakubkienės
Pirmadienis 8.00 – 8.45
9.50 – 10.35
13.15 – 15.55
Antradienis 8.00 – 8.45
10.45 – 11.30
14.10 – 14.55
Trečiadienis 13.15 – 14.55
Ketvirtadienis 8.55 – 9.40
14.10 – 14.55
Penktadienis 8.00 – 10.35
Julijos Baladžanian – Čemakinos
Arelijos Vainoriūtės
Pirmadienis 12.45 – 14.30
Antradienis 12.45-14.30
Trečiadienis 12.45-14.30
Ketvirtadienis 12.45-14.30
Penktadienis 12.45-13.30
Mokyklos logopedo pagrindinis uždavinys – rūpintis mokinių kalbos vystymosi raida, kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimų korekcija.
Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijos specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos aprašas
• Kalbos tyrimo: tai viena iš pagrindinių mokyklos logopedo veiklos krypčių. Jo metu visapusiškai tiriama mokinio kalba (tartis, žodynas, gramatinė sandara, rišlioji kalba), nustatoma kalbos sutrikimo priežastis ir pobūdis, planuojama veikla kalbos sutrikimams šalinti, numatomos mokinio kalbos ir alternatyvinės komunikacijos plėtojimo korekcijos kryptys.
• Konsultavimo ir pedagoginio švietimo: mokyklos logopedas rengia individualias ir grupines konsultacijas dėl kalbos sutrikimų šaltinio, konsultuoja tėvus (globėjus), pedagogus; sunkesniais kalbos sutrikimų atvejais padeda pedagogams ir tėvams (globėjams) sudaryti individualią mokinio sakytinės ir rašytinės kalbos plėtojimo programą; vykdo tėvų (globėjų), pedagogų ir kitų visuomenės narių švietimą aktualiais vaikų kalbos ugdymo, kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų šalinimo klausimais.
• Ryšių su mokykloje dirbančiais specialistais: mokyklos logopedas dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, bendradarbiauja su mokyklos medicinos darbuotojais, specialiuoju pedagogu, psichologu, kitais specialistais.
• Tyrimo ir organizavimo: mokyklos logopedas sistemingai kaupia logopedinio, pedagoginio ir medicininio tyrimo duomenis, juos gretina ir analizuoja, susipažįsta su naujomis kalbos tyrimo bei korekcinio darbo metodikomis, išbando jų galimybes ir taiko jas savo darbe, turtina logopedinį kabinetą vaizdine – metodine medžiaga.
• atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje;
• bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
• padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje/klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
• pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, individualizuoti programas;
• dalyvauja mokyklos VGK (vaiko gerovės komisijos) veikloje;
• šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius.
• organizuoja ir įgyvendina pirminę sveikatos priežiūrą mokykloje;
• ugdo ir kontroliuoja asmens higienos įgūdžius;
• dalyvauja rengiant ir įgyvendinant sveikatingumo programas;
• teikia informaciją ir konsultacijas kitais sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo klausimais;
• teikia konsultacinę pagalbą organizuojant kūno kultūros pamokas mokykloje-komplektuojant pagrindines, parengiamąsias, specialiąsias kūno kultūros užsiėmimų mokinių grupes bei vykdant mokinių fizinį auklėjimą; prižiūri mokyklos sporto varžybas bei derina sporto varžybose dalyvaujančių mokinių sąrašą, atsižvelgdamas į jų sveikatos būklę;
• kaupia informaciją apie kasmetinius mokinių sveikatos tikrinimus;
• teikia pirminę pagalbą traumų, nelaimingų atsitikimų atvejais;
• prižiūri mokinių maitinimo organizavimą, skatinant sveiką mitybą;
• tvarko medicininius dokumentus, kaupia ir savo veikloje taiko metodinę medžiaga sveikatos klausimais;
• Vykdo kitus mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su sveikatos priežiūros specialisto funkcijomis.
Jurgita Kvaselienė
Diana Bučienė
Regina Karužienė
Neringa Vilkevičienė
Inga Panasiuk
Gertrūda Kežun
Ingrida Leikienė
Živilė Maksimavičiūtė
Sandra Zikaitė
Lina Vaitkevičienė
Dalia Strazdienė
Jolanta Dirmienė
Dalia Trečiokienė
Inesa Binderienė
Laura Vadopalaitė
Progimnazijos taryba – aukščiausia Progimnazijos savivaldos institucija, telkianti mokinių, jų tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų ir vietos bendruomenės atstovus svarbiausiems progimnazijos veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.
Mindaugas Gečas – progimnazijos tarybos pirmininkas, tėvų atstovas;
Nijolė Bružienė – progimnazijos tarybos sekretorė, pradinių klasių vyresnioji mokytoja;
Nariai:
Eglė Savolskienė – tėvų atstovė;
Neringa Leonavičienė – tėvų atstovė;
Aistė Tautvydienė – bendruomenės atstovė;
Vytas Saulevičius – bendruomenės atstovas;
Radvilė Jakštonytė- pradinių klasių mokytoja;
Justas Alekna – matematikos mokytojas-metodininkas;
Viktorija Saulėnaitė – mokinių tarybos atstovė, 7a klasės mokinė;
Jogailė Mažeikaitė – mokinių tarybos atstovė, 5a klasės mokinė;
Dominik Movčan – mokinių tarybos atstovas, 7a klasės mokinys
MOKINIŲ TARYBOS VEIKLOS PLANAS
Mokinių tarybos sąrašas 2023-2024m.m.
Mokinių tarybos kuratorė Ala Jermošina, Radvilė Jaškonytė
Darbo tarybos funkcijos:
Nariai: