VILNIAUS SAUSIO 13 – OSIOS PROGIMNAZIJA | Balandžio 1 ir 2 dienomis 1-4, 7-8 klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje „Linksmasis mokslas su Lietuvos himnu“
16729
post-template-default,single,single-post,postid-16729,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,transparent_content,qode-theme-ver-16,qode-theme-starflix,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Balandžio 1 ir 2 dienomis 1-4, 7-8 klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje „Linksmasis mokslas su Lietuvos himnu“

Balandžio 1 ir 2 dienomis 1-4, 7-8 klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje „Linksmasis mokslas su Lietuvos himnu“

Balandžio 1 ir 2 dienomis Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijoje 1-4, 7-8 klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje programoje „Linksmasis mokslas su Lietuvos himnu“.
Mokslo, meno bei technologijų sintezės raiška buvo pristatomas vienas pamatinių tautos simbolių – Lietuvos Respublikos himnas. Instaliacija „Tautiška giesmė” susideda iš prieš 120 metų Vinco Kudirkos paskelbto himno žakardiniu audimu išreikštos garso spektrograminės analizės juostos.
Renginio metu mokiniai sužinojo, kas yra spektras, ką reiškia intensyvumas, kad audinyje galima išausti ir garsą, jie turėjo galimybę vienu metu girdėti ir stebėti kokybinius garso pokyčius. O dambrelio (kitaip šeivelio, bandūrėlio) skleidžiama ir girdima muzika leido mokiniams pamatyti tai, ko nėra, tai, ką, klausantis melodijos užsimerkus, nupiešė jų vaizduotė.
Pasitelkus linksmojo mokslo metodus, idėjos autorius Julius Žėkas su vaikais apie sudėtingus dalykus kalbėjo labai paprastai, o mokiniai prisiminė ir pasikartojo svarbiausias Lietuvos istorijos datas bei valstybės simbolius, susipažino, kuo gi panašūs garsų ir spalvų pasauliai, pagilino žinias apie balsius ir priebalsius, turėjo galimybę ne tik sugiedoti ir pamatyti, bet ir paliesti Lietuvos Respublikos himną.
Tai buvo išties neeilinis reginys mūsų mokykloje… Kas žino, galbūt šis įdomus susitikimas sužadins vaikų svajones, kurioms kada nors bus lemta išsipildyti, kaip ir šios idėjos sumanytojui?!?

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.