VILNIAUS SAUSIO 13 – OSIOS PROGIMNAZIJA | Tūkstantmečio mokyklos projektas „Tyrinėjimo menas“ Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijoje
24678
wp-singular,post-template-default,single,single-post,postid-24678,single-format-standard,wp-theme-starflix,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,transparent_content,qode-theme-ver-16,qode-theme-starflix,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Tūkstantmečio mokyklos projektas „Tyrinėjimo menas“ Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijoje

Tūkstantmečio mokyklos projektas „Tyrinėjimo menas“ Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijoje

       2024 m.  lapkričio mėn. Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijos Mokytojų klubas pradėjo vykdyti projektą „Tyrinėjimo menas“. Projekto vykdymo metu mokytojai siekė išsiaiškinti kaip išlikti kūrybiškam sudėtingose situacijose. Tirdami šią problemą projekto dalyviai lankėsi įvairiose meno erdvėse, t.y.  M. K. Čiurlionio meno mokykloje, Nacionalinėje dailės galerijoje, Menų spaustuvėje ir Vilniaus muziejuje. Vyko susitikimai su M. K. Čiurlionio meno mokyklos istorijos mokytoju ekspertu, poetu Albinu Galiniu ir dramaturgu, režisieriumi, teatro bei kino aktoriumi Justu Terteliu. Susitikimų metu Mokytojų klubo nariai buvo aptartos moksleivių kūrybiškumo ugdymo problemos, kūrybinio darbo su vaikų bei paauglių auditorijomis ypatumai. Mokytojams buvo labai įdomu ir naudinga susipažinti su metodais, kuriuos rašytojas ir teatro režisierius naudoja savo kūrybiniame darbe, padiskutuoti apie galimybes šiuos metodus taikyti moksleivių ugdymo procese.Mokytojų klubo nariai turėjo galimybę susipažinti ir su projekto kuratorės Eglės Nedzinskaitės pristatytomis šiuolaikinėmis vizualaus meno strategijomis. Visuomenės sveikatos centro specialistė supažindino mokytojus su psichologinės reabilitacijos metodais.

         Projekto dalyviai gavo puikią galimybę pagilinti savo žinias pedagogikos, psichologijos ir meno srityse. Be to, jie atrado naujus psichologinės pagalbos mokytojui metodus, naujus kūrybinio ugdymo metodus bei pratimus, skatinančius kūrybiškumą. Mokytojų klubo nariai ne tik papildė savo teorines žinias, bet ir išbandė naujus metodus bei pratimus. Vizualaus mąstymo strategijos metodika buvo išbandyta anglų kalbos, dailės, istorijos ir gyvenimo įgūdžių pamokose. Kūrybiškumą skatinantys pratimai buvo išbandyti matematikos, anglų kalbos, gyvenimo įgūdžių ir dailės pamokose. Mokytojai savo įžvalgas ir patirtis apibendrino metodiniame leidinyje, kurį 2025 m. kovo 13 d. pristatė Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijos bendruomenei.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

#TŪM #PokyčiųMokyklos

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.